در دهه های اخیر شاهد استفاده روز افزون از بانکداری الکترونیکی هستیم. این استفاده که در گذشته محدود به استفاده سیستم های رایانه ای در داخل شعب ، جهت انجام اعمال روزمره داخلی بود. سپس بحث دستگاه های خودپرداز و خود دریافت مطرح گردید. امروزه مسائلی چون بانکداری اینترنتی مطرح گردیده است. هر کدام از این مقولات در زمان بروز خود چالشهایی را پیش روی مشتریان و کارکنان قرار داد. در این مقاله بر آن هستیم تا با بررسی این چالش ها ، و تمرکز بر روی چالش های اعتماد به سیستم های رایانه ای ، و استفاده از مدل اعتماد ، پیشنهاداتی در زمینه تسهیل بکارگیری سیستم های رایانهای توسط مردم ارائه نماییم.ف فرمت فایل: WORD