ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 24,064
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,704,964
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 97
کاربران حاضر: 98
تعداد دریافت: 20
تعداد بازدید: 3131
راهبردهای نوین سکوی مشترک در صنعت
چکیده:
از جمله عوامل مهم ایجاد کننده مزیت رقابتی در کسب و کار و تولید ، استفاده از منابع مشترک است . این امر باعث شده در محیط رقابتی و پویای امروز، بهره گیری از عوامل و منابع مشترک در کانون توجه مدیران و سازمانها قرار گیرد. در این رویکرد با اشتراک منابع ، امکان تولید طیف وسیعی از محصولات از طریق راهبرد سکوی مشترک فراهم می گردد. با بکارگیری این راهبرد می توان زمینه افزایش سود و ایجاد ارزش را فراهم ساخته و شرکت ها و سازمانها را بسوی موفقیت رهنمون ساخت .لذا ضروری است زمینه شناسایی و بکارگیری این راهبرد در موقعیت های مختلف فراهم گردد . براین اساس در این مقاله سعی بر آن است که مروری اجمالی از این راهبرد کلان صورت گرفته و انواع مختلف راهبرد هایی که برای ایجاد مزیت رقابتی شرکت ها و سازمانها می توانند مفید واقع گردند ، در کنار تجربه خودروسازان کشور، معرفی شود . بکار گیری این راهبرد بسیار سودمند بوده و می تواند به عنوان مبنایی برای توسعه صنعتی قلمداد شود.
کلید واژه:
سکوی مشترک، راهبرد، مزیت رقابتی، اشتراک منابع
نویسنده(گان):
مهدی فتح اله، محمدعلی شفیعا
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع:
تحقیق در عملیات
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
14
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
345 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved