هدف ازاین تحقیق اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات کارکنان آموزش وپرورش استان قم می باشد.که با توجه به پارامتر های توانمندی کارکنان در ارائه خدمات ،پاسخگوئی در ارائه خدمات ، سرعت در ارائه خدمات ، صحت در ارائه خدمات ،زیبایی فضای اراده خدمات ، اعتماد محوری در ارائه خدمات ، شفافیت و اطلاعات رسانی در ارائه خدمات ، انعطاف پذیری در ارائه خدمات ، رعایت ملاحظات ارزشی و اعتقادی، تکریم ارباب رجوع ، رعایت عدالت در ارائه خدمات پرسشنامه مقایسات زوجی میان 15 نفراز مدیران ارشد و عالی آموزش و پرورش نواحی مختلف در استان قم توزیع گردیده وبا استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی و نرم افزار Expert choice 11 تحلیل گردید ونتایج حاصله حاکی از آن است که پارامترهای پاسخگوئی در ارائه خدمات ، صحت در ارائه خدمات ، تکریم ارباب رجوع در اولویت می باشد . فرمت فایل: WORD