شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 50,775
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,652,147
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 130
کاربران حاضر: 130
اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
چکیده:

هدف ازاین تحقیق اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات کارکنان آموزش وپرورش استان قم می باشد.که با توجه به پارامتر های توانمندی کارکنان در ارائه خدمات ،پاسخگوئی در ارائه خدمات ، سرعت در ارائه خدمات ، صحت در ارائه خدمات ،زیبایی فضای اراده خدمات ، اعتماد محوری در ارائه خدمات ، شفافیت و اطلاعات رسانی در ارائه خدمات ، انعطاف پذیری در ارائه خدمات ، رعایت ملاحظات ارزشی و اعتقادی، تکریم ارباب رجوع ، رعایت عدالت در ارائه خدمات پرسشنامه مقایسات زوجی میان 15 نفراز مدیران ارشد و عالی آموزش و پرورش نواحی مختلف در استان قم توزیع گردیده وبا استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی و نرم افزار Expert choice 11 تحلیل گردید ونتایج حاصله حاکی از آن است که پارامترهای پاسخگوئی در ارائه خدمات ، صحت در ارائه خدمات ، تکریم ارباب رجوع در اولویت می باشد .
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: کیفیت خدمات ،AHP
نویسنده(گان): مهدی اسماعیلی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تصمیم گیری
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 4500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.