شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,015
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,663,018
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 87
کاربران حاضر: 89
بازاریابی ویروسی و تاثیر آن در انتشار پیام
چکیده:

در حالیکه بازاریابی سنتی نوعی ارتباط بازاریاب- مصرف کننده است، بازاریابی ویروسی نوعی ارتباط مصرف کننده- مصرف کننده است. بازاریابان معتقدند اگر پیام تبلیغاتی توسط یک دوست یا یکی از اعضای شبکه اجتماعی توصیه شود به احتمال زیاد مورد استقبال قرار می‏گیرد. در این تحقیق به بررسی تکنیک های، ایجاد تمایل در دریافت کنندگان پیام به انتشار پیام های تبلیغاتی با استفاده از رویکرد بازاریابی ویروسی که از تکنیک های نوین بازاریابی محسوب می شود، پرداخته می شود و تکنیک مورد استفاده و موانع موجود در بکارگیری از آن توضیح داده می شود. سرانجام، با توجه به مطالب شرح داده شده، راهکارهایی عملی جهت اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازاریابی ویروسی ارائه می شود.
فرمت فایل: pdf با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: بازاریابی ویروسی، انتشار پیام، اینترنت
نویسنده(گان): حسین وظیفه دوست، جمشید محمدزاده رستمی (فرستنده)، زهره اکبرپور و اکرم السادات زعفری نژاد
منبع: اولین همایش ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.