در حالیکه بازاریابی سنتی نوعی ارتباط بازاریاب- مصرف کننده است، بازاریابی ویروسی نوعی ارتباط مصرف کننده- مصرف کننده است. بازاریابان معتقدند اگر پیام تبلیغاتی توسط یک دوست یا یکی از اعضای شبکه اجتماعی توصیه شود به احتمال زیاد مورد استقبال قرار میگیرد. در این تحقیق به بررسی تکنیک های، ایجاد تمایل در دریافت کنندگان پیام به انتشار پیام های تبلیغاتی با استفاده از رویکرد بازاریابی ویروسی که از تکنیک های نوین بازاریابی محسوب می شود، پرداخته می شود و تکنیک مورد استفاده و موانع موجود در بکارگیری از آن توضیح داده می شود. سرانجام، با توجه به مطالب شرح داده شده، راهکارهایی عملی جهت اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازاریابی ویروسی ارائه می شود. فرمت فایل: pdf با لوگوی کنفرانس