شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,746
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,662,749
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 75
کاربران حاضر: 75
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی؛ کاهش مشکل مضاعف آثار منفی خاستگاه نام و نشان تجاری و برند تازه وارد: بررسی کاربرد قومیت گرایی در بازارهای نوظهور
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 24 صفحه و مربوط به سال 2014 می باشد.
ضمیمه مقاله (پیوست) ترجمه نشده است

برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه: قومیت گرایی، بازارهای نوظهور، خاستگاه نام و نشان تجاری، تحلیل متقارن مبتنی بر انتخاب، برندهای تازه وارد، تمایل به خرید برندهای نوظهور خودرو
نویسنده(گان): جمشید محمدزاده رستمی، زهره اکبرپور و مهدی رحمانی
منبع: Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Volume 26 issue 1, 2014
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2014
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 12500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی