شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,055
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,683,955
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 134
کاربران حاضر: 134
تئوریهای ورود و مدل استراتژیک ورود به بازارهای بین الملل
چکیده:

شرکتها با انگیزه هایی از قبیل کسب شهرت بین المللی، اطمینان از رشد بلند مدت، افزایش سودآوری، بهره گیری از مزایای صرفه جویی در مقیاس، اشباع بازارهای داخلی و ... وارد رقابت در صحنه بین المللی می شوند. اما همواره این سوال مطرح است که برای ورود به بازارهای بین المللی باید از چه استراتژی استفاده کرد. در این پژوهش پس از بررسی استراتژی های موجود ورود به بازارهای بین المللی، مدل استراتژیک ورود به بازارهای بین المللی معرفی می گردد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان دهنده برتری و اثر بخشی این تئوری در مقایسه با تئوری های گسترش (سنتی ورود) می باشد.

کلید واژه: استراتژی های ورود، جهانی شدن، مدل فرایند استراتژیک ورود
نویسنده(گان): اصغر خیری اصل (فرستنده)، ایرج امینی، محسن بهارلو
منبع: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.