شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,618
بازدید دیروز: 22,189
بازدید کل: 151,835,783
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 33
کاربران حاضر: 33
تاثیر عوامل کشور هدف در انتخاب استراتژی ورود به بازارهای بین المللی
چکیده:

در این پژوهش پس از بررسی تئوری ها و استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی، رابطه بین عوامل کشور هدف با انتخاب استراتژی ورود به بازارهای خارجی مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این پژوهش شرکت های خارجی فعال در ایران در صنایع خودرو، غذایی و آرایشی و بهداشتی بوده و بمنظور گردآوری اطلاعات مورد نیاز براساس فرمول کوکران 300 شرکت به روش نمونه گیری تصادفی ساده و طبقه ای انتخاب و پس از جمع آوری داده ها و تلخیص آنها، فرضیات پژوهش با استفاده از روشها و آزمون های آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج بدست آمده بیانگر این موضوع است که بین عوامل کشور هدف (ایران) و انتخاب استراتژی های ورود به بازار رابطه معناداری وجود دارد

کلید واژه: استراتژی ورود، عوامل کشور هدف، ورود به بازارهای بین المللی، جهانی شدن
نویسنده(گان): اصغر خیری اصل (فرستنده) ، دکتر فرخ قوچانی، اعظم بیگدلی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.