امروزه انقلاب در تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات شیوهای که افراد و سازمانها کسب وکارهای خودرا هدایت میکنندرا تغییرداده است. همراهی واژه الکترونیک با واژههایی نظیر تجارت، کسب و کار، بازاریابی، و … نشانگر فلسفه نوینی است که مدیران و سازمانها میباید به منظور کسب و حفظ مزیت رقابتی دنبال نمایند. در واقع، یکی از روندهای مهم در دهه اخیر استفاده فزاینده از اینترنت جهت انجام کسب و کارهاست. این روند از مزایایی سرچشمه میگیرد که به شرکتهایی که از این رسانه استفاده می نمایند، تعلق میگیرد . این روند علاوه بر افزودن بر تعداد رقبا و تشدید رقابت، چالشها و فرصتهای جدیدی را فراروی سازمانها و مدیریت قرار داده است. بنابراین، یکی از بزرگترین فرصتها و چالشهای فراروی سازمانها طی سالهای آینده استقرار تکنولوژیهای مبتنی بر وب خواهد بود. به عنوان کانال جدیدی برای انجام مبادلات تجاری، بازاریابی الکترونیکی منابع جدیدی از درآمدها و فرصتها را برای سازمانهایی خواهد گشود که به دقت استراتژیهایی را برای استفاده از آن تدوین و توسعه داده اند. در این مجموعه آموزشی برخی از مطالب آن به شرح زیر می باشد 1-تعاریف بازاریابی الکترونیکی از دیدگاه های مختلف 2-تعریف بازاریابی الکترونیکی 3-چرخه بازاریابی الکترونیکی 4-قوانین بازی در بازاریابی الکترونیکی 5-مدلهای بازاریابی الکترونیکی 6-عوامل تشکیل دهنده بازار الکنرونیک 7-اهداف بازاریابی الکترونیک 8-عملکرد بازاریابی الکترونیک 9-اجزا و فرایند بازاریابی اینترنتی 10-علل تشکیل و نیاز به بازار الکترونیکی 11-مهارت های الزامی بازاریابی اینترنتی 12-تکامل بازاریابی اینترنتی 13-انواع بازاریابی های اینترنتی 14-مزایای بازاریابی الکترونیک 15-مزایای بازاریابی اینترنتی 16-روشهای بازاریابی الکترونیکی و ........... برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 3900 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید