شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,556
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,662,559
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 99
کاربران حاضر: 100
بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی
چکیده:

هدف اصلی این پژوهش، بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک ومتوسط می باشد و به آزمون سه فرضیه می پردازد. قابل ذکر است که، پژوهش حاضر از نظر روش و ماهیت، از جمله تحقیقات علّی است؛ و به لحاظ اجرا، پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی بوده و از مدل یابی معادلات ساختاری برای بررسی روابط بین اجزای مدل بهره برده است؛ جامعه آماری در این تحقیق، مشتمل بر مدیران و کارشناسان فروش شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی در سال 90 می باشند. برای رسیدن به اهداف تحقیق، تعداد 250 پرسشنامه بین مدیران و کارشناسان فروش شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی توزیع گردید که از این مقدار تعداد 229 پرسشنامه آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این تحقیق شرکت تمامی فرضیات مورد تایید قرارگرفت. نتایج حاصل از پژوهش گویای این مساله است که گرایش به کارآفرینی نقش مهمی در ارتقای عملکرد شرکتها دارد، یعنی هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیرمستقیم؛ از طریق اثر گذاری بر بهره برداری از اطلاعات بر عملکرد شرکت ها تاثیرگذار است
فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: اطلاعات بازار، گرایش به کار آفرینی، سیستم اطلاعات، شرکت های کوچک و بزرگ
نویسنده(گان): حسن فراهانی، رضا شعبانی، هادی غفاری
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.