ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 14,282
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,524,560
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 98
کاربران حاضر: 100
تعداد دریافت: 3
تعداد بازدید: 2333
طراحی شبکه خدمت رسانی با تقاضای جریانی
چکیده:
مکانیابی یکی از تصمیم گیریهای مهم در طراحی مدلهای شبکه خدمت رسانی میباشد که علاوه بر تأثیرات هزینه ای، روی سطح خدمات ارائه شده به مشتری نیز تأثیر گذار است. در بسیاری از این مدلها، تقاضا به صورت نقطه ای در نظر گرفته میشود. هدف در اینگونه مسائل برای تصمیم گیرندگان و طراحان شبکه مینیمم کردن فاصله بین محل خدمت رسانی و نقطه تقاضا است. اما در واقعیت امر مشتریان شبکه مسیرهای از پیش تعیین نشده ای را برای دریافت خدمات مورد نظر طی میکنند که بیشتر به خاطر محدودیت زمانی و یا مکانی این مشتریان می باشد. همانند مشتریان پمپ بنزین، مشتریان عابر بانک و یا خودروهای نیازمند سرویس فوری در جاده ها. در اینگونه مسائل تقاضا به صورت جریان میباشد که هدف طراحی برای تصمیم گیرندگان شبکه به صورت ماکزیمم کردن جریان تقاضای سرویس داده شده توسط مراکز تعریف می شود. در این مقاله یک مدل ریاضی برای شبکه خدمت رسانی وسایل نقلیه سنگین جادهای که تقاضا جریانی است، ارائه شده است. مدل به صورت دو سطحی، دو محصولی و با ظرفیت محدود میباشد که حالت واقعی آن با نرم افزار Lingo حل و نتایج در انتها ارائه شده است.
کلید واژه:
شبکه خدمت رسانی، تقاضای جریانی، مکان یابی، تخصیص
نویسنده(گان):
حمید شهریاری، بهروز بهمردی
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع:
مدیریت دانش
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
15
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
331 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved