شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 11 آبان 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,378
بازدید دیروز: 37,038
بازدید کل: 156,882,627
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 110
کاربران حاضر: 111
واکاوی اثر مولفه های برنامه درسی بر روحیه ی کارآفرینی دانشجویان
چکیده:

با عنایت به اینکه بیکاری دانشآموختگان یکی از معضلات دیرینه و کنونی کشورهای گوناگون به ویژه جوامع در حال توسعه و توسعه نیافته است. بحران بیکاری در جوامع در حال توسعه ریشه دوانیده و دولتها قادر به برطرف کردن نیازهای تکنولوژیکی جوامع خود نیستند، چرا که بیشتر خروجیهای دانشگاهها با نیازهای بازار کار هماهنگی و همخوانی ندارد. در راستای حل این معضل، کارآفرینی و ایجاد روحیه کارآفرینی در دانشجویان نقش تعیین کننده ای دارد و از آنجایی که در نظام آموزش عالی یکی از مؤلفه های اثرگذار و مهم در ایجاد روحیه کارآفرینی، برنامه درسی است و نقش مؤثر و تعیین کننده و انکارناپذیری را در تحقق اهداف و رسالت های آموزش عالی از نظر کمی و کیفی دارد، در این مقاله به واکاوی اثر مؤلفه های برنامه درسی بر روحیه کارآفرینی دانشجویان پرداخته شد
فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: آموزش عالی، روحیه کارآفرینی، مؤلفه های برنامه درسی
نویسنده(گان): فیض الله منوری فرد، حمید موحد محمدی، احمد رضوانفر
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.