شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 03 بهمن 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 25,052
بازدید دیروز: 29,072
بازدید کل: 159,281,003
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 121
کاربران حاضر: 121
مفاهیم و راهبردهای سازمان های کارآفرین
چکیده:

در اقتصاد رقابتی و پر از تغییرات بنیادین امروز، کارآفرینی به عنوان موتور و نیروی محرکه توسعه اقتصادی شناخته می شود که می تواند سبب رشد و توسعه اقتصادی کشورها، افزایش بهره وری و رفاه اجتماعی شود. این نیاز با الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی و الزامات قانونی چشم انداز بیست ساله ضرورت مضاعف پیدا کرده است. نگارنده مقاله را با تعریف کارآفرینی آغاز می کند و در ادامه به ارائه تعاریف کارآفرینی درون سازمانی و کارآفرینی سازمانی می پردازد. تعاریف سازمان کارآفرین، مفاهیم اساسی نهفته در آن، یعنی نوآوری و خلاقیت را و تطابق با محیط را مورد تأکید قرار می دهد که با مروری گذرا بر این مفاهیم، به رویکردهای متداول به کارآفرینی سازمانی و ویژگی های سازمان کارآفرین می پردازد و در نهایت به مدل های کارآفرینی اشاره می شود
فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: کارآفرینی، سازمان کارآفرین، محیط، نوآوری
نویسنده(گان): سنجر سلاجقه، مریم حسینی گوهری
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه