شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,490
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,503,979
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 76
کاربران حاضر: 76
کاربرد دانش در بهبود فعالیتهای تجاری و شناسائی فرصتها
چکیده:

اطلاعات به عنوان ابزاری استراتژیک در دست مدیریت جهت پیشبرد اهداف می باشد. با اطلاعات بیشتر امکان شناسایی فرصت های موجود برای رشد و استفاده از این فرصتها افزایش می یابد، موفقیت در صحنه رقابت های تجاری همواره با مدیریتی است که از دانش بیشتری برخوردار است. مدیران آگاه از آینده نگری و قدرت پیش بینی بالاتری برخوردار بوده و در برنامه ریزی های آتی خود، موفقیتهای بیشتری را تحصیل می نمایند. توسعه دانش از طریق کاربرد بهینه اطلاعات، سازمانها را به سمت آینده ای روشن رهنمون می گردد.از فواید گسترش دانش دستیابی به توسعه سازمانی و پیشرفت در آینده می باشد. مدیریت از طریق توسعه دانش روش های ممکن جهت توسعه سازمانی را شناسایی و طرح ریزی می نماید. همچنین برخورداری از دانش ابزاری جهت موفقیت در صحنه های تجاری و رقابت می باشد. سازمانهای متکی بر دانش توانایی بیشتری جهت رقابت و توسعه اقتصادی دارند. با ایجاد ارتباط تنگاتنگ میان اطلاعات موجود و فرآیندهای کاری، دانش و درک جدید ایجاد می گردد. با کمک دانش جدید می توان تغییرات مفیدی را در امور تجاری اجرا نمود و روش های توسعه و پیشرفت تجاری را شناسایی کرد که این امر منجر به رشد اقتصادی و سودآوری بیشتر واحد می گردد
فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: شناسایی فرصت ، توسعه دانش ، اطلاعات
نویسنده(گان): علی اسماعیل زاده، زهرا کارمزدی
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 8
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه