شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,981
بازدید دیروز: 27,889
بازدید کل: 151,680,547
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 59
کاربران حاضر: 59
بررسی نقش کارآفرینی در توسعه بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با اتکاء بر تجارت الکترونیک
چکیده:

بسیاری ازاین بنگاه های اقتصادی در انجام فعالیتهای خویش نیازمند ارتباطات گسترده و وسیع درسطح جهان می باشند که این نیاز با بهره گیری از فناوری اطلاعات و زیرمجموعه های آن از قبیل تجارت الکترونیک مرتفع خواهد شد. ارتباط و نقش کارآفرینی با فناوری اطلاعات و ایجاد فرصت های شغلی از جمله مواردی است که دراین مقاله مورد توجه قرارگرفته است. درحقیقت فناوری اطلاعات بعنوان عامل محرکی درنظر گرفته شده که ضمن ایجاد تنوع و توسعه شغلی سبب رشد اقتصادی می گردد. این نوشتار به بحث در مورد فناوری اطلاعات و رابطه میان آن با کارآفرینی و ایجاد بنگاه های اقتصادی می پردازد. هدف از نگارش این مقاله مروری بر فناوری اطلاعات و کارآفرینی و تاکید برنقش آنها بعنوان یکی از راهکارهای برون رفت سازمان ها از مشکلات ارتباطی خود و نیز یکی از راه حلهای رفع معضل بیکاری است. همچنین تجارت الکترونیک از زیرمجموعه های بسیارمهم فناوری اطلاعات می باشد که پل ارتباطی بسیار بزرگی است که امروزه جایگزین روشهای سنتی تجارت کسب و کار شده و عامل مهمی است که به سازمان های کوچک و متوسط این اجازه را می دهد تا فعالیت های مشابه یک سازمان بزرگ را انجام دهد.
فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: فناوری اطلاعات ، کارآفرینی، تجارت الکترونیکی، بنگاه اقتصادی
نویسنده(گان): اعظم خبوشانی، سید مسعود خلیلی، مهدی فرقان
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.