شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 34,523
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,635,895
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 37
کاربران حاضر: 38
اثرات اخلاق بر کارآفرینی و کسب و کار
چکیده:

از هنگامی که مطالعات بر روی اخلاق کسب و کار و کارآفرینی شدت گرفته اند همواره همپوشانی آنها و اینکه تا چه اندازه مقولات اخلاقی در کارآفرینی تاثیر می گذارد مورد سوال محققان بوده است. در دهه ی اخیر اهمیت و رشد شاخه ی کارآفرینی به خصوص در دانشگاهها و مراکز علمی به شدت افزایش یافته است. به موازات افزایش میزان اهمیت کارآفرینی شاخه ی اخلاق کسب و کار نیز به شدت توسعه پیدا کرده است. علم مدیریت به دلیل ماهیت استراتژیک آن به تصمیم گیری در حوزه انسانی نسبت به سایر علوم از اهمیت خاصی برخوردار است، چراکه تصمیم در این حوزه می تواند بر اقشار مختلف جامعه و محیط و طبیعت تاثیر بگذارد. از هنگامی که مطالعات بر روی اخلاق کسب و کار و کارآفرینی شدت گرفته اند همواره همپوشانی آنها واینکه تا چه اندازه مقولات اخلاقی در کارآفرینی تاثیر می گذارد مورد سوال محققان بوده است. در این مقاله به تاثیر و اثرات اخلاق بر کارآفرینی و کسب و کار سازمانی پرداخته می شود.
فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: اخلاق، کسب و کار، کارآفرینی، مدیریت، اصول اخلاقی، اخلاق شرکتی
نویسنده(گان): حمزه صمدی میار کلائی، حسین صمدی میارکلائی، عباس بابایی، علی رضا عسکری
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 29
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.