از هنگامی که مطالعات بر روی اخلاق کسب و کار و کارآفرینی شدت گرفته اند همواره همپوشانی آنها و اینکه تا چه اندازه مقولات اخلاقی در کارآفرینی تاثیر می گذارد مورد سوال محققان بوده است. در دهه ی اخیر اهمیت و رشد شاخه ی کارآفرینی به خصوص در دانشگاهها و مراکز علمی به شدت افزایش یافته است. به موازات افزایش میزان اهمیت کارآفرینی شاخه ی اخلاق کسب و کار نیز به شدت توسعه پیدا کرده است. علم مدیریت به دلیل ماهیت استراتژیک آن به تصمیم گیری در حوزه انسانی نسبت به سایر علوم از اهمیت خاصی برخوردار است، چراکه تصمیم در این حوزه می تواند بر اقشار مختلف جامعه و محیط و طبیعت تاثیر بگذارد. از هنگامی که مطالعات بر روی اخلاق کسب و کار و کارآفرینی شدت گرفته اند همواره همپوشانی آنها واینکه تا چه اندازه مقولات اخلاقی در کارآفرینی تاثیر می گذارد مورد سوال محققان بوده است. در این مقاله به تاثیر و اثرات اخلاق بر کارآفرینی و کسب و کار سازمانی پرداخته می شود. فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس