شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 45,232
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,646,604
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 188
کاربران حاضر: 188
بررسی استاندارهای آموزشی در تدریس کارآفرینی نظام آموزش پودمانی
چکیده:

هدف اصلی بررسی میزان استانداردهای آموزشی اجرا شده در زمینه اهداف، شیوه های تدریس و فرایند ارزشیابی این پژوهش کاربردی و بر اساس گردآوری داده ها از نوع میدانی و روش پژوهش از نوع توصیفی. جامعه آماری کلیه دانشجویان واحدهای دانشگاه جامع علمی کاربردی در تهران که درس کارآفرینی داشته اند. نمونه گیری با روش تصادفی خوشه ای از میان دانشجویان واحد 23. ابزار پژوهش و پرسشنامه محقق ساخته 13 سوالی با طیف لیکرتی. تحلیل داده ها با بهره گیری از آزمونهای پارامتریک پیرسون با استفاده از آزمون رگرسیون خطی میزان پیروی متغیر مستقل از وابسته مشخص شد. اهم نتایج درزمینه اهداف درسی لزوم آموزش تکنیکهای پروش خلاقیت به دانشجویان و تبدیل ایده ها کسب و کار واقعی در روشهای تدریس، استفاده مناسب از وسایل کمک آموزشی در فرآیند ارزشیابی، نظارت دقیق تر استاد در تکمیل طرح کسب و کار
فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: استاندارد، اهداف درسی، روشهای تدریس، فرایند ارزشیابی، آموزش پودمان
نویسنده(گان): ژامک شمس اللهی
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.