هدف اصلی بررسی میزان استانداردهای آموزشی اجرا شده در زمینه اهداف، شیوه های تدریس و فرایند ارزشیابی این پژوهش کاربردی و بر اساس گردآوری داده ها از نوع میدانی و روش پژوهش از نوع توصیفی. جامعه آماری کلیه دانشجویان واحدهای دانشگاه جامع علمی کاربردی در تهران که درس کارآفرینی داشته اند. نمونه گیری با روش تصادفی خوشه ای از میان دانشجویان واحد 23. ابزار پژوهش و پرسشنامه محقق ساخته 13 سوالی با طیف لیکرتی. تحلیل داده ها با بهره گیری از آزمونهای پارامتریک پیرسون با استفاده از آزمون رگرسیون خطی میزان پیروی متغیر مستقل از وابسته مشخص شد. اهم نتایج درزمینه اهداف درسی لزوم آموزش تکنیکهای پروش خلاقیت به دانشجویان و تبدیل ایده ها کسب و کار واقعی در روشهای تدریس، استفاده مناسب از وسایل کمک آموزشی در فرآیند ارزشیابی، نظارت دقیق تر استاد در تکمیل طرح کسب و کار فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس