شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 43,758
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,645,130
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 198
کاربران حاضر: 198
بررسی عوامل موثر بر کسب و کار با رویکردی تجاری (راه های توسعه کسب و کار)
چکیده:

یکی از مهمترین دغدغه های انسانی، نوع کسب درآمد می باشد، که این از عامل ذاتی کسب وکار نشأت می گیرد. شرکت در کسب و کار به دنبال اهداف ارزشی می باشد که اولا، تضمینی بر بقاء شرکت باشد و ثانیا، باعث برتری شرکت در رقابت کامل شود؛ چالشی که فراسوی مدیران صنعتی و کارآفرینان در آینده می باشد. هدف از تهیه این مقاله آشنایی با کسب و کار شرکتهای بزرگ و دانش بنیان در اوضاع کنونی می باشد. درچند سال اخیر شرکتهای فراملی برای کسب بازار و سود بیشتر، تغییراتی بنیادی را در نوع کسب و کار خود بوجود آورده اند و یا به اصطلاح چندمنظوره عمل می کنند، همانند شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات؛ بنابراین در دنیای امروز مشتری و مصرف کننده (با در نظر گرفتن شاخصهای متأثره) می باشد که حرف آخر را در مورد محصولات و خدمات بنگاه بیان می دارد و بنگاه بایستی برای ضروری کردن محصول خود نزد مصرف کننده، خود را با ارزشهای مورد قبول اوهمسان کند
فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: کسب وکار، تجارت موفق ، کارآفرینی ، توسعه کسب وکار
نویسنده(گان): محمدرضا محمودی پاتی
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.