هدف ازانجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین پیشرفت تحصیلی درس کارآفرینی با نگرش شغلی دانشجویان علمی کاربردی شهرستان چالوس می باشد. روش تحقیق به طریق توصیفی و از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری را کلیه دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی شهرستان درسال تحصیلی 90-91 تشکیل دادند و نمونه گیری به روش تصادفی ساده و حجم نمونه با توجه به جامعه طبق جدول مورگان 123 نفر انتخاب شده است. پرسشنامه شامل دو بخش سوالات عمومی و تخصصی بوده که در مقیاس لیکرت و با طیف 5 گزینه تنظیم شد. روایی پرسشنامه براساس نظریه اساتید مجرب و پایایی آن با استفاده از آزمون کرونباخ 0.882 مورد تایید قرارگرفت. فرمت مقاله: pdfهمراه با لوگوی کنفرانس