هدف این مقاله درنظرگرفتن الزامات مورد نیاز رویکرد بخشی صنعتی به منظور آموزش کارآفرینی بخش تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات ICTمی باشد. یکی ازچارچوب های فرایند تغییر اصطلاح آموزش کارآفرینی تمرکز ویژه روی ICTاست. مطالعات انجام شده درارتباط با برنامه های توسعه اغلب کشورها نشان می دهد که تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در فرایند رشد کشورهای مختلف نقش کلیدی دارد. دردو دهه گذشته نیز کشورهای پیشرفته صنعتی دارای فناوری جدید به آن به عنوان محور بنیادین توسعه توجه بسیار کرده اند، بطوریکه هریک از کشورها طرحهای ملی و منطقه ای ویژه ای را برای توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات اجرا کرده است. تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با برخورداری از ویژگیها و قابلیت های گوناگون توانسته است انعطاف پذیری بسیاری را در زمینه کارآفرینی از خود نشان دهد. فرمت مقاله: pdfهمراه با لوگوی کنفرانس