شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 44,772
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,646,144
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 168
کاربران حاضر: 168
تبیین استراتژیک تعاونیهای دانش بنیان و نقش آن بر توسعه کارآفرینی سازمانی
چکیده:

امروزه اهمیت کارآفرینی از سطح سازمان ها نیز فراتر رفته است، چرا که کارآفرینی فراتر ازیک فعالیت صرفا اقتصادی یا تجاری است و انگیزه های ناشی از آن در تمام قسمت های جامعه نفوذ کرده است. کارآفرینی درخلا اتفاق نمی افتد، بلکه در یک محیط واقعی و در یک دنیای واقعی روی می دهد. مهمترین بخشی که می تواند یک شکوفایی پایداری را به وجود بیاورد تولید است. بخصوص آن بخشی از اقتصاد تولیدی ای که متکی به دانش و علم است. فعالیتی که هم تولیدی هم علمی و هم اقتصادی است دانش بنیان است. با تغییر نگرش و چشم انداز دانش آموختگان از کارجویی به کارآفرینی دردنیای امروز، دانشگاه و دانش آموخته ای نسبت به سایرین دارای مزیت رقابتی است که درحل مسائل عملی محدوده تخصصی خود مهارت داشته و موفق عمل کند. برای این منظور دانشگاه با تکیه بر رسالت خود یعنی آموزش و پژوهش، راه کاربردی نمودن و بهره برداری از قابلیت های ایجاد شده در دانش آموختگان را از طریق ایجاد شرکت های تعاونی دانش بنیان هموار نموده و باعث رشد مستمر دانشگاه صنعت دولت و سایر بخشهای جامعه گردد.
فرمت مقاله:  pdf همراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: کارآفرینی، دانش بنیان، کارآفرینی سازمانی، توسعه
نویسنده(گان): مجید عموزاده خلیلی، زین العابدین رحمانی، راضیه اسکندری
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.