کسب و بهره برداری ازتجربه ها و دانشهای نوین برای ایجاد تغییرات مستمر و تحولات بنیادین دربنگاه ها و ازسوی دیگر اکتشاف و بهره برداری از فرصت ها درقالب کالاها و خدمات نوین به عنوان یک قابلیت برای افراد و بنگاه ها به ترتیب به عنوان اهداف محوری نظریه های سازمان یادگیرنده و الگوی بنگاه کارافرین مطرح شده است. شرکت هایی که به ارایه محصولات مطابق با نیازو خواسته ی مشتریان هدف می پردازند، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و درنتیجه در جایگاه بهتری برای بدست آوردن مزیت رقابتی پایدار هستند، اما سوال اساسی که پیش می آید این است که چه عواملی در رضایت مشتریان بنگاه های کارآفرینی می توانند نقش داشته باشند که در مقاله حاضر تلاش شده است تا نقش نوآوری در رضایت مشتریان بنگاه های کارآفرین مورد بررسی قرارگیرد. فرمت مقاله: pdfهمراه با لوگوی کنفرانس