شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 51,847
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,653,219
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 100
کاربران حاضر: 102
جایگاه نوآوری در رضایت مشتریان بنگاه های کارآفرین
چکیده:

کسب و بهره برداری ازتجربه ها و دانشهای نوین برای ایجاد تغییرات مستمر و تحولات بنیادین دربنگاه ها و ازسوی دیگر اکتشاف و بهره برداری از فرصت ها درقالب کالاها و خدمات نوین به عنوان یک قابلیت برای افراد و بنگاه ها به ترتیب به عنوان اهداف محوری نظریه های سازمان یادگیرنده و الگوی بنگاه کارافرین مطرح شده است. شرکت هایی که به ارایه محصولات مطابق با نیازو خواسته ی مشتریان هدف می پردازند، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و درنتیجه در جایگاه بهتری برای بدست آوردن مزیت رقابتی پایدار هستند، اما سوال اساسی که پیش می آید این است که چه عواملی در رضایت مشتریان بنگاه های کارآفرینی می توانند نقش داشته باشند که در مقاله حاضر تلاش شده است تا نقش نوآوری در رضایت مشتریان بنگاه های کارآفرین مورد بررسی قرارگیرد.
فرمت مقاله:  pdfهمراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: نوآوری، رضایت مشتری، بنگاه کارآفرین، تبلیغات دهان به دهان
نویسنده(گان): امیز خزائی پول، حسین خزائی پول، مرتضی خزائی پول
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.