شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,653
بازدید دیروز: 20,040
بازدید کل: 151,534,102
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 55
کاربران حاضر: 55
بازاریابی کارآفرینانه: ماهیت و معنی
چکیده:

شواهدی وجود دارد که بیان می کند بازاریابی کارآفرینانه یکی از خصوصیات مثبت برای هرسازمانی است. امروزه سازمانهایی برای یافتن و بهره برداری ازفرصت های جدید بازار مناسب ترهستند که بازاریابی و فعالیت های کارآفرینانه را باهم ادغام کنند. یکی از مزیت های اصلی مفهوم بازاریابی کارآفرینانه قدرت پاسخگویی آن به یک محیط همیشه در حال تغییر است. هنگامی که کارآفرین به دنبال فرصت های جدید با توجه به منابع محدود می باشد یک رویکرد نوآورانه در مواجهه با این عدم اطمینان ها استفاده کند. بازاریابی سنتی ممکن است برای شرکت هایی که دراین محیط کسب و کار بسیارپویا رقابت می کنند، مناسب نباشد. مطالعات اخیر پیشنهاد می کند که شرکت ها باید در بازاریابی شان به هنگام برخورد با ابهام و عدم قطعیت در بازار کارآفرینانه تر باشند. دراین مقاله سعی محققان براین است که بررسی ادبیات موجود دوباره بازاریابی کارآفرینانه بپردازند که بدین منظور به بررسی تعاریف و ادبیات نظری این موضوع پرداخته می شود تا ازاین طریق شناخت مناسبی ازاین مفهوم دراختیار محققان قرارگیرد.
فرمت مقاله:  pdfهمراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: بازاریابی، بازاریابی کارآفرینانه، نوآوری گرایی
نویسنده(گان): میثم شیرخدایی، مهران رضوی ، مرتضی خزایی پول
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.