شواهدی وجود دارد که بیان می کند بازاریابی کارآفرینانه یکی از خصوصیات مثبت برای هرسازمانی است. امروزه سازمانهایی برای یافتن و بهره برداری ازفرصت های جدید بازار مناسب ترهستند که بازاریابی و فعالیت های کارآفرینانه را باهم ادغام کنند. یکی از مزیت های اصلی مفهوم بازاریابی کارآفرینانه قدرت پاسخگویی آن به یک محیط همیشه در حال تغییر است. هنگامی که کارآفرین به دنبال فرصت های جدید با توجه به منابع محدود می باشد یک رویکرد نوآورانه در مواجهه با این عدم اطمینان ها استفاده کند. بازاریابی سنتی ممکن است برای شرکت هایی که دراین محیط کسب و کار بسیارپویا رقابت می کنند، مناسب نباشد. مطالعات اخیر پیشنهاد می کند که شرکت ها باید در بازاریابی شان به هنگام برخورد با ابهام و عدم قطعیت در بازار کارآفرینانه تر باشند. دراین مقاله سعی محققان براین است که بررسی ادبیات موجود دوباره بازاریابی کارآفرینانه بپردازند که بدین منظور به بررسی تعاریف و ادبیات نظری این موضوع پرداخته می شود تا ازاین طریق شناخت مناسبی ازاین مفهوم دراختیار محققان قرارگیرد. فرمت مقاله: pdfهمراه با لوگوی کنفرانس