شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 51,882
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,653,254
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 79
کاربران حاضر: 80
مبانی کارآفرینی و طرح کسب و کار
چکیده:

کارآفرین کسی است که با معرفی محصولات و خدمات جدید ایجاد شرکت های جدید و یا بهره برداری از مواد اولیه جدید، وضع اقتصادی موجود را به هم می ریزد. کارآفرین به راحتی از کنار مسائل و مشکلات اطراف خود نمی گذرد، چون حلال مشکلات است. کارآفرینان پیشگامان موفقیت های تجاری درجامعه هستند، آنها از نظر رهبری مدیریت، نوآوری، کارایی، ایجاد شغل، رقابت، بهره وری و تشکیل شرکت های جدید سهم مهمی دررشد اقتصادی دارند. هدف از نگارش این مقاله بیان کلیاتی درمورد نقش و جایگاه کارآفرینی، اهمیت کسب وکار، مدیریت کسب وکار و دیگر موضوعات مرتبط با آن بوده است. درراستای دسترسی به هدف مذکور، موارد ذیل به صورتی مختصر مورد بحث و بررسی قرارگرفتند. آشنایی با تعاریفی از کارآفرینی ازنظر اندیشمندان، بیان ضرورت و اهمیت کارآفرینی، آشنایی با انواع کارآفرینی، صفات و ویژگیهای مورد نیاز جهت انجام فعالیت های کارآفرینانه، فرهنگ کارآفرینی در اسلام و روایات تعریف کسب و کار، طرح و برنامه کسب و کار  و روشهای تهیه و تدوین طرح های تجاری .
فرمت مقاله:  pdfهمراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: کارآفرینی، کارآفرینان، فرهنگ کار در اسلام، طرح کسب و کار
نویسنده(گان): جمیله هادیزاده
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.