شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,844
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,534,122
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 116
کاربران حاضر: 117
تاثیرهوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی سازمان های تجاری کوچک و متوسط SMEs
چکیده:

شرکت و صنایع از طریق بهبود وضعیت رقابتی خود و بهره گیری موثر از قابلیت های محوری به کامیابی و موفقیت دست پیدا می کنند و هوشمندی رقابتی هسته اصلی راهبرد رقابتی و بهبود مزیت رقابتی است. اهمیت روزافزون و تاثیر گذار سازمان های کوچک و متوسط در دنیای پرتلاطم کنونی در کنار سازمان های بزرگ ما را بر آن داشته تا تاثیر هوشمندی رقابتی به عنوان عامل موثر بر مزیت رقابتی در این سازمان ها را مورد بررسی قرار دهیم. سازمان ها ازجمله سازمانهای تجاری کوچک و متوسط برای دست یافتن به مزیت رقابتی از طریق هوشمندی رقابتی نیازمند الگویی هستند که طبق آن عوامل تاثیرگذار بر رقابت را شناسایی کرده و فرایند رسیدن به هدف یعنی یک مزیت رقابتی پایدار را به صورت سیستماتیک دنبال کنند. در مقاله حاضر با بررسی دیدگاه های تئوریکی مختلف ادبیات موضوع مورد بحث قرار گرفته و با جمع بندی نتایج حاصل از این تحقیقات مدل مفهومی برای درک بهتر موضوع ارایه شده است.
فرمت مقاله: pdf همراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: هوشمندی رقابتی، مزیت رقابتی، سازمان های کوچک و متوسط ، SMES
نویسنده(گان): رامین فرزادفر، زهرا غلبامرضا تبار دیوکلائی
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه