شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,315
بازدید دیروز: 19,466
بازدید کل: 152,240,191
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 41
کاربران حاضر: 41
تحلیلی بر فرآیند توسعه سیستم هوش کسب وکار (هوش تجاری )
چکیده:

تحقیق حاضر با عنوان رویکردی تحلیلی به توسعه سیستم هوش کسب وکار انجام گرفته است . هدف از انجام آن، شناسایی ابعاد و شاخص های ارزیابی عملکرد سیستم هوش کسب وکار و ارائه راهکارهایی جهت توسعه و بهبود آن در سازمان مربوطه می باشد. از لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات این پژوهش از نوع توصیفی است . نتایج نشان می دهد سیستم هوش کسب وکار نوز در گام اول و در ابتدای راه خود قرار دارد . بنابراین نیازمند سرمایه گذاری مالی بیشتری جهت توسعه و بهبود آن در سازمان برای نزدیک شدن به سطح انتظارات و نیازهای سازمان وکاربران آن است. این سیستم در مسیر حرکت وتوسعه خود باید بیشترین توجه خود را به شناخت وآگاهی کامل تر و عمیق تر از نیازها و نظرات کاربران معطوف نماید تا شانس موفقیت خود را در نیل به اهداف خود که اصلی ترین آن ارتقاء سطح خدمات به شهروندان با کمک گرفتن از فناوری اطلاعات است افزایش دهد. بنابراین با بکارگیری ابزار ها و تکنیک های داده کاوی، همچنین بازبینی معماری اطلاعات سیستم و افزایش ویژگی وکیفیت سیستم های اطلاعاتی سازمان ، عملکرد این سیستم را در سازمان تامین اجتماعی استان قم بهبود ببخشد و به ارتقاءآن در سازمان کمک شایانی کند.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: هوش کسب وکار، بلوغ سیستم هوش کسب وکار، عملکرد موجود سیستم هوش کسب وکار، راهکارهای توسعه و بهبود سیستم هوش کسب وکار ، ،توسعه و بهبود سیستم هوش کسب وکار
نویسنده(گان): مهدی اسماعیلی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 4500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.