ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 19,011
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,529,289
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 143
کاربران حاضر: 143
تعداد دریافت: 8
تعداد بازدید: 2599
بهبود راهکار پاسخگویی سریع به مشتری با استفاده از فناوری EPC
چکیده:
زنجیره تامین در آینده ای نزدیک با فن آوری جدیدی مبتنی بر شناسایی فرکانس رادیویی(RFID) به نام کد الکترونیکی محصول (EPC) ، متحول خواهد شد. این فن آوری فرصت های جدیدی را به چالش خواهد گذارد که پیش از این هیچ یک از فن آوری های شناسایی اتوماتیک ارایه نکرده بودند. همچنین به نظر می رسد این فن آوری قابلیت بهبود و تواناسازی استراتژی هایی که پیش از این جهت بهبود زنجیره تامین بکار می رفته اند، از جمله راهکار "پاسخ گوی موثر مصرف کننده" را نیز دارد. "پاسخ گوی موثر مصرف کننده" یک راهکار در تقویت و بهبود صنعت خواربار در زنجیره تامین است که فن آوری "کد الکترونیکی محصول " هم سبب کاراتر شدن آن و هم سبب تسهیل پیاده سازی آن می شود. این تحقیق پس از معرفی راهکار "پاسخ گوی موثر مصرف کننده" نشان می دهد که چگونه فن آوری جدید "کد الکترونیکی محصول " می تواند موانع راه اندازی و پیاده سازی این راهکار را رفع نماید و از این رو سبب بهبود و توسعه این راهکار گردد.
کلید واژه:
پاسخگوی موثر مصرف کننده، کد الکترونیکی محصول، بازپر سازی، مدیریت زنجیره تأمین، شناسایی فرکانس رادیویی RFID
نویسنده(گان):
ندا عبدالوند، نصرالله مقدم چرکری
منبع:
اولین سمینار لجستیک 83
موضوع:
لجستیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
15
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
471 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved