شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,647
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,684,547
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 61
کاربران حاضر: 61
عوامل موثر کشور ایران در ورود شرکت های بین الملل به بازارهای آن
چکیده:

یکی از مهمترین عواملی که در انتخاب کشور هدف تاثیر دارد، عوامل کشور هدف می باشد. در این پژوهش تاثیرسه دسته عامل تولید، بازار و محیطی کشور ایران در ورود شرکت های بین المللی به بازارهای آن مورد بررسی قرار می گیرد. این تحقیق از نوع پیمایشی است که جامعه آماری آن شامل 300 شرکت خارجی فعال در صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی در ایران می باشد. نتایج بدست آمده بیانگر آن است که بین عوامل تولید، بازار و محیطی کشور ایران و ورود شرکت های بین المللی به بازارهای آن رابطه معناداری وجود دارد.

کلید واژه: انتخاب کشور هدف، عوامل کشور هدف، ورود به بازار ایران، استراتژی ورود
نویسنده(گان): داود فیض، اصغر خیری اصل (فرستنده)، ایرج امینی
منبع: کنفرانس مدیریت، چالشها، راهکارها
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 8
قیمت (تومان): 3500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.