شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,464
بازدید دیروز: 20,225
بازدید کل: 158,563,376
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 56
کاربران حاضر: 56
بررسی هزینه یابی هدف و تاثیر آن بر سطح قیمت محصولات جدید در راستای جهاد اقتصادی
چکیده:

هزینه یابی هدف، به عنوان یک ابزار اساسی و کارآمد مدیریت، جهت مدیریت هزینه و کاهش بهای تمام شده محصولات، رویکردی همه سویه را به مرحله طراحی محصول دارد. طبق تعاریف و تحقیق های صورت گرفته هزینه یابی هدف می تواند تاثیری مطلوب بر سطح قیمت محصولات جدید تولیدی داشته باشد. اجرای فرآیند هزینه یابی هدف، تحت تاثیر عوامل و شرایط محیطی است؛ تا جایی که این شرایط، تعیین می کنند، آیا زمینه های کافی، شرایط محیطی و بستر مناسب برای اجرای این شیوه وجود دارد یا خیر. در این مقاله ضمن بررسی ادبیات هزینه یابی هدف، به مقایسه این سیستم هزینه یابی با سایر سیستم های هزینه یابی رایج و برتری آن اشاره کرده ایم. همچنین به تاثیر هزینه یابی هدف بر سطح قیمت محصولات جدید تولیدی پرداخته ایم. همچنین در انتها مدلی برای فرآیند هزینه یابی هدف با استفاده از اطلاعات به دست آمده، ترسیم و تحلیل نموده ایم.
فرمت فایل: Word

کلید واژه: هزینه یابی هدف ، مدیریت هزینه ، مهندسی ارزش ، کاهش هزینه ، توسعه محصول جدی
نویسنده(گان): سیده سحر حسن زاده خباز (فرستنده)، محمد رضا حصاری
منبع: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی (با رویکردی بر
موضوع: تحلیل اقتصادی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه