شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 32,796
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,135,478
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 209
کاربران حاضر: 209
دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات دروس تئوریهای مدیریت، رفتار سازمانی و منابع انسانی پیشرفته کنکور سراسری دکتری سال 1393 رشته مدیریت
چکیده:

این فایل دربرگیرنده سوالات و پاسخ کاملا تشریحی به 70 سوال تخصصی از 3 درس تئوری های مدیریت، مبانی رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته کنکور سراسری دکتری سال 1393 مجموعه مدیریت می باشد که می تواند به عنوان جزوه ای خلاصه و مفید برای مرور این مباحث نیز مورد استفاده قرار گیرد.
فایل با استفاده از بیش از 42 منبع مختلف و در 98 صفحه با ذکر منبع پاسخگویی به هر سوال با ذکر نام کتاب و شماره صفحه مربوطه ، تهیه شده و به صورت پی دی اف شده می باشد.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید.
شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای آمادگی آزمون دکتری لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری کنکور دکتری و با مراجعه به بخش خلاصه کتب ازمون دکتری سراسری لیست این جزوات را مشاهده کنید.
هر گونه تکثیر، نسخه برداری، نشر، چاپ، کپی برداری و فروش کلیه فایل ها، جزوات، آثار و محصولات این سایت بدون مجوز کتبی، با استناد به مواد 23 و 29 قانون حمایت از مولفان و مصنفان خلاف قانون، اخلاق و شرع بوده و مشمول قوانین مجازات اسلامی خواهد بود.

کلید واژه: سوالات و پاسخنامه تشریحی، تئوریهای مدیریت، رفتار سازمانی، منابع انسانی پیشرفته، کنکور سراسری دکتری، سال 1393، رشته مدیریت
نویسنده(گان): علی یونسیان
منبع: سایت مدیر Modir.ir
موضوع: تئوریهای مدیریت
دسته: دانلود تست ها و نمونه سوالات درسی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 98
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.