این فایل جزوه درسی در 9 فصل شامل مطالبی در خصوص اصول تجارت الکترونیکی، بازارهای الکترونیکی، خرده فروشی در تجارت الکترونیکی (محصولات و خدمات)، تاثیر تجارت الکترونیکی بر رفتار مصرف کننده، تحقیقات بازار و تبلیغات، تجارت الکترونیکی B2B ، زیرساخت ها و شبکه های سازمانی در تجارت الکترونیکی، موضوعات امنیتی و قانونی تجارت الکترونیکی، سیستم های پرداخت الکترونیکی و استراتژی تجارت الکترونیکی می باشد. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 9600 تومان می باشد. فهرست مطالب را می توانید از بخش دانلود نمونه رایگان دریافت نمایید فرمت فایل: PDF