شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,554
بازدید دیروز: 17,614
بازدید کل: 152,250,044
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 44
کاربران حاضر: 45
آسیب شناسی کار تیمی در سازمان های دانش محور ایران با رویکرد فازی /*
چکیده:

با توجه به گسترش روزافزون استفاده از کار تیمی در سازمانهای دانش محور در عرصه های گوناگونی همچون آموزش، پزشکی، پژوهش، دفاعی و .. در این پژوهش تلاش می شود تا به آسیب شناسی کار تیمی در سازمانهای دانش محور پرداخته شود. در ادامه کار، به منظور گروه بندی این موانع از مدل سه شاخگی استفاده شده است. نوع پژوهش، از لحاظ هدف کاربردی و روش آن بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش مشتمل بر اساتید دانشگاه، متخصصان و مدیران سازمانهای دانش محور است که در حیطه پژوهش صاحبنظرند. نمونه آماری پزوهش شامل 24 نفر از جامعه آماری فوق الذکر بوده که به روش گلوله برفی انتخاب گردیده اند. در این پژوهش ابتدا به روش تحلیل محتوا، 130 مانع کار تیمی مورد شنالسایی قرار گرفتند. سپس کدهای اولیه چندین مرتبه مورد تحلیل و بازبینی قرار گرفته و 22 مولفه شناسایی شد. سپس جهت آزمون نتایج از تکنیک دلفی فازی استفاده گردید. درنهایت 14 عامل به عنوان موانع کار تیمی، در سازمانهای دانش محور ایران شناسایی و در سه شاخه محتوایی، ساختاری و زمینه ای دسته بندی شدند.
فرمت فایل: PDF
 

کلید واژه: سازمانهای دانش محور، کار تیمی، مدل سه شاخگی ، دلفی فازی
نویسنده(گان): علی اصغر سعدآبادی (فرستنده)، آرمین گلچین
منبع: ششمین کنفرانس مدیریت دانش، ارسالی فرستنده
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 26
قیمت (تومان): 3200
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.