این پژوهش جهت بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان با اقتباس از مدل په الیانگ (2007)، شکل گرفته است. بدون شک، آگاهی از تاثیر تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان می تواند نقش با اهمیتی در طراحی مناسب و دقیق استراتژی های لازم برای جذب مشتریان و در نتیجه تاثیر و بازدهی بالاتر استراتژی های به کار رفته داشته باشد. برای جمع آوری داده ها از روش نمونه گیری تصادفی ساده و برای تحلیل داده ها از نرم افزارهای اسمارت پی.ال.اس و اس.پی.اس.اس استفاده شد. در نتیجه بررسی ها و تحلیل های انجام شده این نتایج حاصل گردید که عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان تاثیر معناداری دارد و همچنین با توجه به اینکه ضریب مسیر حاصل شده نیز مثبت می باشد، این تاثیر معنادار و مثبت است. به این ترتیب هر کدام از عناصر محصول، قیمت، توزیع و ترفیع بر عنصر رضایت مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد.