این پژوهش جهت بررسی تفاوت های فردی و نگرانی های مربوط به حفظ فضای خصوصی بر ادراک مصرف کنندگان در راستای استفاده از فناوری اطلاعات با اقتباس از مدل اسچویک و همکاران (2013)، شکل گرفته است. برای جمع آوری داده ها از روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده و برای تحلیل داده ها از نرم افزارهای اسمارت پی.ال.اس و اس.پی.اس.اس استفاده شد. در نتیجه بررسی ها و تحلیل های انجام شده این نتایج حاصل گردید که ویژگی های فردی به گونه ای مثبت بر نگرش در راستای استفاده از فناوری اطلاعات تاثیر دارد و عوامل مربوط به نگرانی نسبت به حفظ حریم خصوصی به گونه ای منفی بر نگرش در راستای استفاده از فناوری اطلاعات تاثیر دارد.