شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 22,547
بازدید دیروز: 13,772
بازدید کل: 152,279,810
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 78
کاربران حاضر: 79
بررسی تاثیر تفاوت های فردی و نگرانی های مربوط به حفظ فضای خصوصی بر ادراک مصرف کنندگان در راستای استفاده از فناوری اطلاعات
چکیده:

این پژوهش جهت بررسی تفاوت های فردی و نگرانی های مربوط به حفظ فضای خصوصی بر ادراک مصرف کنندگان در راستای استفاده از فناوری اطلاعات با اقتباس از مدل اسچویک و همکاران (2013)، شکل گرفته است. برای جمع آوری داده ها از روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده و برای تحلیل داده ها از نرم افزارهای اسمارت پی.ال.اس و اس.پی.اس.اس استفاده شد. در نتیجه بررسی ها و تحلیل های انجام شده این نتایج حاصل گردید که ویژگی های فردی به گونه ای مثبت بر نگرش در راستای استفاده از فناوری اطلاعات تاثیر دارد و عوامل مربوط به نگرانی نسبت به حفظ حریم خصوصی به گونه ای منفی بر نگرش در راستای استفاده از فناوری اطلاعات تاثیر دارد.

کلید واژه: تفاوت های فردی، فضای خصوصی، مصرف کنندگان، فناوری اطلاعات
نویسنده(گان): مهدی زارع پور (فرستنده)، طاهره نبی زاده
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.