سازمان های رسانه ای با توجه به ویژگی های خاص خود مستلزم مدیریتی متفاوتند، تصمیم گیری درسازمان رسانه ای که جزو مهارتهای مدیریتی محسوب می شود بلاشک شیوه منحصر به فردی خواهد داشت . دراین مقاله سعی شده است که ضمن بیان مفهوم تصمیم گیری ،فرایند وشیوه های مختلف تصمیم گیری، به توصیف ویژگی های سازمان رسانه ای پرداخته شود که براساس این مولفه ها بتوانیم مرتبط ترین شیوه تصمیم گیری که می تواند درسازمان های رسانه ای کاربرد داشته باشد تحلیل کنیم . درنهایت نتیجه ای که به دست می آید حاکی ازاین است که مطلوب ترین شیوه تصمیم گیری که می تواند درسازمان های رسانه ای کاربرد داشته باشدمدل های گارنگی وتدریجی وگاهاً تلفیقی بین انواع مختلف تصمیم گیری خواهد بود . فرمت فایل: WORD