شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,496
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,665,499
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 147
کاربران حاضر: 147
تصمیم گیری در سازمان رسانه ای
چکیده:

سازمان های رسانه ای با توجه به ویژگی های خاص خود مستلزم مدیریتی متفاوتند، تصمیم گیری درسازمان رسانه ای که جزو مهارتهای مدیریتی محسوب می شود بلاشک شیوه منحصر به فردی خواهد داشت . دراین مقاله سعی شده است که ضمن بیان مفهوم تصمیم گیری ،فرایند وشیوه های مختلف تصمیم گیری، به توصیف ویژگی های سازمان رسانه ای پرداخته شود که براساس این مولفه ها بتوانیم مرتبط ترین شیوه تصمیم گیری که می تواند درسازمان های رسانه ای کاربرد داشته باشد تحلیل کنیم . درنهایت نتیجه ای که به دست می آید حاکی ازاین است که مطلوب ترین شیوه تصمیم گیری که می تواند درسازمان های رسانه ای کاربرد داشته باشدمدل های گارنگی وتدریجی وگاهاً تلفیقی بین انواع مختلف تصمیم گیری خواهد بود .
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: تصمیم گیری ، فرایند ، عوامل مؤثر درتصمیم گیری ، ویژگی سازمان رسانه ای ، تصمیم گیری تدریجی وکارنگی
نویسنده(گان): یوسف نوروز
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت رسانه
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.