شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,887
بازدید دیروز: 25,555
بازدید کل: 151,988,857
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 125
کاربران حاضر: 125
بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد در بانکداری نوین
چکیده:

امروزه رقابت برای بهبود کیفیت خدمات به عنوان یک مسئله راهبردی کلیدی برای سازمانهایی که در بخش خدمات فعالیت می کنند، شناخته شده است. با در نظر گرفتن ناملموس بودن خدمات و توجه به این نکته که مشتریان راضی به کرات از خدمات استفاده می کنند، شرکت ها برای ایجاد رابطه ای مثبت با مشتریانشان ترغیب شده اند. هدف اصلی این پژوهش، بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر در صنعت بانکداری می باشد و به آزمون پنج فرضیه می پردازد. قابل ذکر است که پژوهش حاضر از نظر روش و ماهیت، از جمله تحقیقات علّی است و به لحاظ اجرا، پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی بوده و از مدل یابی معادلات ساختاری برای بررسی روابط بین اجزای مدل بهره برده است؛ جامعه آماری در این تحقیق، کلیه مشتریان بانک های خصوصی شهرستان اراک در سال 92 می باشند. برای رسیدن به اهداف تحقیق، تعداد 400 پرسشنامه بین مشتریان توزیع گردید که از این مقدار، تعداد 386 پرسشنامه آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این پژوهش تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتایج حاصل از پژوهش بیانگر این مسئله است که خدمات لذت بخش و اعتماد موجبات احساس خشنودی و رضایت مشتریان را فراهم می آورد، در نهایت پیشنهاد می شود مدیران بانک ها با اتخاذ برنامه هایی به شناسایی نقاط ضعف و قوت رقبای خود پرداخته، و خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهند تا مشتریان کیفیت در نحوه ارائه خدمات را درک کرده و و حس لذت در مشتریان تقویت شود.

کلید واژه: خدمات لذت بخش، رضایت، اعتماد، قصد استفاده مجدد
نویسنده(گان): رضا شعبانی، ماندانا پناهی وانانی (فرستنده)
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: پول و ارز و بانکداری
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.