امروزه رقابت برای بهبود کیفیت خدمات به عنوان یک مسئله راهبردی کلیدی برای سازمانهایی که در بخش خدمات فعالیت می کنند، شناخته شده است. با در نظر گرفتن ناملموس بودن خدمات و توجه به این نکته که مشتریان راضی به کرات از خدمات استفاده می کنند، شرکت ها برای ایجاد رابطه ای مثبت با مشتریانشان ترغیب شده اند. هدف اصلی این پژوهش، بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر در صنعت بانکداری می باشد و به آزمون پنج فرضیه می پردازد. قابل ذکر است که پژوهش حاضر از نظر روش و ماهیت، از جمله تحقیقات علّی است و به لحاظ اجرا، پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی بوده و از مدل یابی معادلات ساختاری برای بررسی روابط بین اجزای مدل بهره برده است؛ جامعه آماری در این تحقیق، کلیه مشتریان بانک های خصوصی شهرستان اراک در سال 92 می باشند. برای رسیدن به اهداف تحقیق، تعداد 400 پرسشنامه بین مشتریان توزیع گردید که از این مقدار، تعداد 386 پرسشنامه آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این پژوهش تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتایج حاصل از پژوهش بیانگر این مسئله است که خدمات لذت بخش و اعتماد موجبات احساس خشنودی و رضایت مشتریان را فراهم می آورد، در نهایت پیشنهاد می شود مدیران بانک ها با اتخاذ برنامه هایی به شناسایی نقاط ضعف و قوت رقبای خود پرداخته، و خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهند تا مشتریان کیفیت در نحوه ارائه خدمات را درک کرده و و حس لذت در مشتریان تقویت شود.