شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,380
بازدید دیروز: 13,772
بازدید کل: 152,268,642
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 80
کاربران حاضر: 81
مدیریت مهارتهای کلامی و غیر کلامی (زبان بدن) در ارتباط با مشتریان
چکیده:

با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود. به دست آوردن مشتری و نگه‌داشتن آن هیچ کدام کار آسانی نیست. بدون شک امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکت‌ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف شرکت‌ها، در گرو جلب و جذب مشتریان است و جذب مشتری به مهارتهای ارتباطی بستگی دارد. زیربنا و شالوده موفقیت در امر رضایتمندی و جذب مشتری برقراری ارتباط متناسب و مدیریت صحیح واصولی مهارتهای مربوط به انواع ارتباط با مشتری است. و این اهمیت، ارتباطات و ارزش آنها را در مشتری مداری روشن می کند. در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری مهارتهای کلامی و غیرکلامی موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این نوع از ارتباطات، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائز اهمیت است. در این مقاله سعی شده است با تشریح مدیریت این مهارتها و بهره گیری صحیح از آنها در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک شایانی در درک نیازهای روانی مشتریان و پاسخ گویی مناسب در مقابل آنها کرده باشیم.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: مهارت کلامی ، مهارت غیر کلامی ، رضایت مشتری ، ارتباط
نویسنده(گان): وحید علیزاده
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 6000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.