شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,579
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,567,407
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 80
کاربران حاضر: 82
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده: تحلیل رابطه بین مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش مشتری (مطالعه موردی در شرکت شیرآلات آذران)
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 13 صفحه و مربوط به سال 2012 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری، مدیریت کانال، مدیریت تعامل
نویسنده(گان): مترجم: فاطمه آقازاده
منبع: International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences October 2012, Vol. 2, No.
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2012
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی