شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,995
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,592,425
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 134
کاربران حاضر: 135
اخلاق بازاریابی
چکیده:

تیل با استفاده از تعریف تیلور اصول اخلاق بازاریابی را این چنین تعریف می کند :تحقیق در ماهیت و سطوح اعتقادی ،باورها استانداردها و قوانین رفتار اخلاقی در ارتباط با تصمیمات تجاری و شرایط فروش هستند بخش کاربردی در یک شرکت تجاری که با سوء استفاده های اخلاقی ارتباط پیدا می کند ،بازاریابی است .این بدان علت است که بازاریابی کاری تجاری است که عهده دار تماس با خریداران است و به طور گسترده این مسئول جلب رضایت آنها می باشد .بنابراین بازاریابی ارتباط نزدیکی با افکار عمومی دارد ،در نتیجه در معرض تجزیه و تحلیل های دقیق اجتماعی قرار می گیرد .بیش تر مردم توافق دارند که مجموعه ای از اصول اخلاقی و یا ارزشها باید بر اعمال تصمیم گیران بازاریابی حاکم باشد و بیشتر بازاریابان نیز بر این عقیده اند که تصمیمات آنها باید مطابق اصول پذیرفته شده ای باشد.فقدان توافق آشکار درباره آنچه رهبری اخلاقی برای مدیران بازاریابی محسوب میشود ،ممکن است به نتایج مضر برای تجارت منتهی شود .فقدان توافق آشکار درباره رهبری اخلاقی ذر بین بازاریابان به سر در گمی متخصصانی که اخلاق بازاریابی را مطالعه می کنند منجر شده است.استانداردهای اخلاقی به طور دائم در حال تغییرند و از موقعیت سازمانی تا سازمان دیگر فرق می کنند افراد دیدگاههای متفاوتی از موقعیت های اخلاقی دارند و از ساختارهای اخلاقی متفاوتی برای تصمیم گیری استفاده می کنند .زوشن ساختن تصمیم گیری اخلاقی حاصل از فلسفه اخلاقی غیر ممکن است ،لذا بررسی فلسفه اخلاق از ضروریات است.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: اخلاق، اخلاق اسلامی، اخلاق بازاریابی
نویسنده(گان): آیلین رضاقلی بیگی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1389
تعداد صفحات: 64
قیمت (تومان): 7600
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.