شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,462
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,527,740
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 73
کاربران حاضر: 73
بررسی رابطه میان بازارگرایی و ابعاد سرمایه فکری در شرکت بیمه ایران
چکیده:

در این پژوهش به بررسی رابطه میان مولفه های سرمایه فکری و تاثیر آن بر بازارگرایی در شرکت بیمه ایران پرداخته شده است. جامعه آماری شامل 144 نفر از کارکنان شرکت مرکزی بیمه ایران بوده که با بهره گیری از آزمون همبستگی پیرسون مشخص شد، میان ابعاد سرمایه فکری و بازارگرایی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. بدین معنی که هر اندازه وضعیت سرمایه فکری در شرکت بیمه بالا بوده، به تبع آن روحیه بازارگرایی در آن شرکت هم بالاتر بوده است. در نهایت مشخص شد از میان ابعاد سرمایه فکری سرمایه مشتری از وضعیت مساعدتری نسبت به دو سرمایه دیگر برخوردار بوده و مشتری گرایی هم به عنوان یکی از ابعاد بازارگرایی، از موقعیت مناسبی برخوردار بوده است. در پایان پیشنهاداتی برای تقویت این رابطه ارائه گردید.
فرمت فایل: Word

کلید واژه: سرمایه فکری، بازارگرایی، شرکت بیمه ایران
نویسنده(گان): عادل صلواتی، روح اله رحمتی نیا (فرستنده) ، محسن رحمتی نیا
منبع: کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری، بهمن 91, دانشگاه علمی-کاربردی استان گلستان
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه