بازاریابی الکترونیکی یعنی " دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از فناوری ارتباطات الکترونیکی." بازاریابی الکترونیکی نتیجه بکارگیری فناوری اطلاعاتی در بازاریابی سنتی است. می توان گفت بازاریابی الکترونیکی ، بازاریابی سنتی را از دو طریق افزایش کارایی در انجام وظایف بازاریابی سنتی و تغییر بسیاری از استراتژی های بازاریابی در نتیجه تغییر در فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی ، متاثر می سازد. این فایل شامل مطالبی در خصوص: تجارت سنتی و الکترونیک، بازاریابی الکترونیک، بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر امیخته بازاریابی، مزایای به کارگیری بازاریابی اینترنتی، چالش های بازاریابی از طریق اینترنت، چرخه بازاریابی الکترونیک، عوامل موفقیت در بازاریابی الکترونیک، سطوح استراتژی، استراتژی های بازاریابی اینترنتی می باشد.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید