شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,021
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,549,708
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 65
کاربران حاضر: 66
مدل فرهنگ سازمانی
چکیده:

امروزه نتایج تحقیقات حاکی از این است که بیش ترین عامل اثرگذار بر عملکرد بهینه سازمانها فرهنگ است و از آنجا که گرایش به مشتری نوعی فرهنگ سازمانی است و سازمانها را به سمت پاسخگو بودن به مشتری سوق می دهد؛ به کارگیری استراتژی های مشتری محور نیازمند یک فرهنگ سازمانی تطبیق پذیر و پاسخگو به تغییر است لذا به دنبال شناسایی و نیز چگونگی به کارگیری روش هایی مؤثر، جهت تقویت جنبه های مثبت آن می باشند. می توان گفت یکی از مشکلاتی که بر سر راه مدیران سازمان ها برای شناخت ابعاد فرهنگی وجود دارد، انتخاب چهارچوب مفهومی و یا مدلی جامع از فرهنگ سازمانی است. بدین منظور، در این پژوهش، در آغاز به مطالعه ادبیات پژوهش بگونه ای گسترده پرداخته و بر پایه آن، ابعاد و مؤلفه های فرهنگ سازمانی شایسته استخراج گردیده است. سپس به منظور تعیین میزان مناسب بودن این ابعاد و مؤلفه ها، از نظرات استادان و صاحب نظران مدیریت استفاده شده است. در نهایت با بهره گیری از ادبیات پژوهش و همچنین ابعاد و مؤلفه های شناسایی شده مدلی برای فرهنگ سازمانی شایسته در شرکت های مشتری محور ارائه شده است.
فرمت فایل: Pdf

کلید واژه: فرهنگ سازمانی، فرهنگ سازمانی شایسته ، مشتری محوری ، شرکت مشتری محور، فرهنگ مشتری محور
نویسنده(گان): آیلین رضاقلی بیگی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: رفتار سازمانی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه