شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,567
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,533,845
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 93
کاربران حاضر: 95
بررسی طرح تکریم ارباب رجوع و راهکارهای مناسب برای بهبود آن
چکیده:

امروز اهمیت‌ جایگاه ‌روابط‌ عمومی ‌در توسعه هدف‌ها و فعالیت‌های‌ هر سازمان‌ یا نهاد اجتماعی‌، اقتصادی‌، فرهنگی‌ و سیاسی‌ سطوح‌ گوناگون‌ (محلی‌، منطقه‌ای‌ و بین‌المللی‌) بر کسی‌ پوشیده‌ نیست‌. اکنون‌ شرایط‌ و ساختار جوامع‌ به‌ در دنبال‌ تحولات‌ گوناگون‌ آنچنان‌ پیچیده‌ شده‌ است‌ که‌ تحقق‌ این‌ اهداف‌ و توسعه فعالیت‌های‌ هر سازمان‌ به‌ آسانی‌ میسر نخواهد شد. در عصر حاضر، با توجه‌ به‌ گسترش‌ فعالیت‌ها و پیچیدگی‌ خدمات‌ اقتصادی‌، رقابت‌ شدید در عرصه تولید و خدمات‌، گسترش‌ روزافزون‌ سازمان‌های‌ عرضه‌کننده کالا و خدمات‌، ارتباطات‌ بسیار فزاینده‌ و پیچیده‌ و بسیاری‌ از عوامل‌ دیگر، برقراری‌ ارتباط‌ سازمان‌ها با مردم‌ و توجه‌ به‌ دیدگاه‌ و خواسته افراد جامعه‌، ضروری‌ به‌ نظر می‌رسد. تا آنجا که‌ می‌توان‌ گفت‌ شرط‌ بقا و دوام‌ هر سازمان‌، داشتن‌ روابط‌ پویا، عمیق‌ و مؤثر با مراجعه‌کنندگان‌ است‌. با این‌ وصف‌ نقش‌ روابط‌عمومی‌ در گسترش‌ اهداف‌ و فعالیت‌های‌ سازمان‌ و برقراری‌ ارتباط‌ با توده‌های‌ مردم‌ بر کسی‌ پوشیده‌ نیست‌. البته‌ موفقیت‌ در این‌ امر بستگی‌ به‌ آگاه‌ ساختن‌ مردم‌ از اهداف‌، برنامه‌ها، فعالیت‌ها و نتایج‌ عملکردها از طریق‌ ایجاد، تقویت‌ و حمایت‌ از عنصر روابط‌عمومی‌ دارد. از اینرو تکریم ارباب رجوع یکی از فرآیندهایی است که می تواند موجبات جلب رضایت هرچه بیشتر ارباب رجوع را فراهم نموده و باعث پیشرفت سازمان گردد.

کلید واژه: تکریم ارباب رجوع ، روابط عمومی ، ارباب رجوع ، تکریم ، سازمان های ارباب رجوع محور
نویسنده(گان): سعید کوهی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه