شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,809
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,591,239
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 113
کاربران حاضر: 113
خرید سازمانی
چکیده:

خرید سازمانی فرایند تصمیم گیری است که سازمان های رسمی به وسیله آن نیاز به خرید کالا و خدمات را به وجود آورده و آنگاه به تشخیص، ارزیابی و انتخاب بین نام های تجاری و فروشنده اقدام می کنند. بازارهای تجاری مرکب از تمام سازمان هایی است که کالا و خدمات را تهیه می کنند تا از آن در تولید دیگر کالاها و خدمات استفاده نمایند. در این مقاله بازارهای صنعتی، واسطه و دولتی و همچنین انواع اصلی وضعیت های خرید و ابعاد چهارگانه وظیفه خرید سازمانی مورد بررسی قرار می گیرد

کلید واژه: خرید سازمانی ، رفتار خرید سازمانی ، بازارهای تجاری
نویسنده(گان): شهباز براهویی ، مصیب جعفری فرد (فرستنده)
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 8000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.