امروزه در سازمانها، شناخت، درک متقابل و ارتباطات به منظوردستیابی به اهداف، به عنوان یک اصل اساسی مدیریت پذیرفته شده است. این نوع ارتباط که از آن به روابط عمومی یاد میشودیکی از مهمترین عوامل موثردر سرنوشت هر سازمان و گروه محسوب میشود. در دنیای امروز روابط عمومیها به عنوان عناصرقوی در ارزیابی و تقویت برنام هها و پیشبرد اهداف سازمانها تلقی می شوند.امروزه نقش روابط عمومی و حیطه فعالیت آن بر هیچکس پوشیده نیست. تمامی فعالان جامعه دربخشهای مختلف فرهنگی،سیاسی، اقتصادی و...جویای روابط عمومیهایی هستند که آنان رادر طراحی رو شهای معقول و تعیین خط مشی های مرتبط باآینده یاری دهند. روابط عمومی نقش های گوناگونی را درجایگاههای متفاوت و شرایط متمایزاز یکدیگر ایفا م یکند، اما دو نقش قابل تفکیک آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی ازمیان سایر نقشها، نمایا نتر است.هنر روابط عمومی این است که بتواند امکانات و شرایط محیط بیرونی را تشخیص دهدوآنان راباامکانات درون سازمان پیوندداده و اجرای فرامین درون سازمانی راتسهیل نمایدودرنهایت ارتباط سازمان را با بیرون از آن به درستی برقرار سازد. در این راستا اولین قدم شناخت محیط و سازمان است و منظور از این شناخت، شناسایی و بررسی نقاط قوت و ضعف درونی و بیرونی آن است. در این مجموعه " مقدمه"تاریخچه روابط عمومی"تعاریف روابط عمومی"اصول روابط عمومى"انواع روابط عمومى"روابط عمومی و مدیریت تغییر"استراتژی های روابط عمومی"تکنیک های کاربردی در روابط عمومی"برنامه ریزی و رابط عمومی "زمینه شکلگیری روابط عمومی الکترونیکی"ویژگی ها و مزایای روابط عمومی الکترونیک"مشکلات روابط عمومی دیجیتال "روابط عمومی سایبر "و چندین موضوع دیگر برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 3500 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید