شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,299
بازدید دیروز: 21,025
بازدید کل: 151,943,356
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 114
کاربران حاضر: 115
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع مدیریت دانش
چکیده:

دربیشترسازمانها مدیریت دانش با وجود بعضی ضعفهای پیدا و پنهان، در حال پیشترفت است .به عنوان مثال انتقال داده، اطلاعات و دانش از فردی به فرد دیگر، از فردی به سیستم رایانه ای یا از کارکنان به نسل بعد،‌ فرایندی است که به ندرت به آرامی و بی نقص اتفاق می افتد و همیشه متضمن از دست دادن مقداری از اطلاعات می باشد. طی دهه های گذشته تحولات بنیادین و فراوانی در سازمانها بوجود آمده است .این تغییرات و تحولات موجب پیدایش اصول ،‌روش ها و مهارتهای مدیریتی نوینی گردیده است که از جمله مهمترین آنها“ مدیریت دانش ”یا ”مدیریت دانایی“ است. بدیهی است درعصری که دانش به عنوان مهمترین عامل ایجادکننده ارزش و مزیت رقابتی شرکت به شمار می آید. مدیریت دانش نیز از ضروری ترین کارکردهای مدیریت نوین باشد .
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: مدیریت دانش ، KM ، سازمانهای دانش محور
نویسنده(گان): شاه بداقی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت دانش
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 39
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.