استراتژی(راهبرد) تولید تصمیم گیری های هماهنگ با راهبرد کسب وکار با بهره برداری از ویژگی ها و توانمندی های تولید وبا در نظر گرفتن افق بلند مدت جهت کسب مزیت رقابتی میباشد. راهبرد تولید چشم اندازی است که یک شرکت را از سایر شرکتهای حاضر در آن صنعت متمایز نموده و نوعی ثبات در تصمیمات و جهت گیری خاص به فعالیت ها میدهد. در این فایل که بصورت پاورپوینت ارائه می گردد، می توانید با سطوح سه گانه استراتژی در برنامه ریزی راهبردی ، انواع استراتژی تولید و ارتباط آن با سایر سطوح راهبردی آشنا شوید. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید