شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 05 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 35,999
بازدید دیروز: 46,224
بازدید کل: 160,464,074
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 182
کاربران حاضر: 182
سازمان یادگیرنده: رویکردی نوین به آموزش و پرورش ایران 1404
چکیده:

مسئلۀ اصلی مطالعه حاضر این بود که چه رویکردی برای آموزش و پرورش ایران1404 نوین، کارا و موثر می باشد؟ در پاسخ به این سوال، این فرض منطقی مطرح شد که سازمان یادگیرنده رویکردی نوین، کارا و موثّری برای آموزش و پرورش ایران 1404 خواهد بود. بدین منظور در این مطالعه که به روش مروری-تحلیلی انجام شد، پس از بررسی معتبرترین منابع مرتبط، ربط و اثر رویکرد سازمان یادگیرنده بر آموزش و پرورش ایران1404 تحلیل شد. نتیجه مطالعه نشان داد که تحولات سریع علمی و آموزشی در چند دهه اخیر، ارکان نظامهای اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است. آموزش و پرورش امروز برای حفظ و بقای خود در محیط متحول و رقابتی، ناگزیر است با روشهای پیچیده و پویا با این تغییر و تحولات محیطی رو به رو شود و سازمانهای یادگیرنده استعداد چنین کاری را دارند.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: سازمان یادگیرنده ، آموزش و پرورش ایران 1404
نویسنده(گان): علی صادق پورآذری (فرستنده) ، محمود فیروزیان اصل
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.