مسئلۀ اصلی مطالعه حاضر این بود که چه رویکردی برای آموزش و پرورش ایران1404 نوین، کارا و موثر می باشد؟ در پاسخ به این سوال، این فرض منطقی مطرح شد که سازمان یادگیرنده رویکردی نوین، کارا و موثّری برای آموزش و پرورش ایران 1404 خواهد بود. بدین منظور در این مطالعه که به روش مروری-تحلیلی انجام شد، پس از بررسی معتبرترین منابع مرتبط، ربط و اثر رویکرد سازمان یادگیرنده بر آموزش و پرورش ایران1404 تحلیل شد. نتیجه مطالعه نشان داد که تحولات سریع علمی و آموزشی در چند دهه اخیر، ارکان نظامهای اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است. آموزش و پرورش امروز برای حفظ و بقای خود در محیط متحول و رقابتی، ناگزیر است با روشهای پیچیده و پویا با این تغییر و تحولات محیطی رو به رو شود و سازمانهای یادگیرنده استعداد چنین کاری را دارند. فرمت فایل: WORD