شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,751
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,563,579
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 109
کاربران حاضر: 110
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده: اثر بازاریابی داخلی روی تعهد سازمانی از نقطه نظر بازارگرایی در صنعت هتل درایران
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 9 صفحه و مربوط به سال 2011 می باشد.
توجه: جداول مقاله ترجمه نشده است

برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.
کلید واژه: بازاریابی داخلی، بازارگرایی، تعهد سازمانی، صنعت هتل
نویسنده(گان): مترجم: فاطمه آقازاده
منبع: International Journal of Marketing Studies Vol. 3, No. 1; February 2011
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2011
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی