شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 07 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 41,620
بازدید دیروز: 34,389
بازدید کل: 160,542,966
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 780
کاربران حاضر: 780
تدوین استراتژی مدیریت روابط با مشتریان در سازمانهای ارائه دهنده خدمت
چکیده:
در دنیای امروز با توجه به تکنولوژیهای جدید مطرح شده برنامه ریزی استراتژیک بلندمدت قابل اجرا نبوده و سازمانها در حال تدوین استراتژی بطور پیوسته و مستمر و اجرای آن در سازمانهای متحول شده و پویا می باشند. از طرفی خدمت دارای ماهیت خاصی است که آنرا از کالا متمایز می کند و دارای قابلیتهای ویژه می باشد . سازمانهای ارائه دهنده خدمت بدلیل ماهیت خدمت دارای ویژگیهایی می باشند که آن را از محصول متمایز می نماید.عامل مهمی که در تدوین استراتژی مدیریت روابط با مشتریان مورد توجه می باشد، شناخت عوامل موثر بر رضایت مشتریان و ارائه پیشنهادات مناسب جهت فروش بیشتر سازمانهای خدماتی می باشد. لذا مدیریت روابط با مشتریان متدولوژی و راهی را که به رضایت مشتری منجر می گردد، فراهم می نماید.در این مقاله، با توجه به نقش مدیریت روابط با مشتریان در سازمانهای خدماتی، مدلی برای جهت گیری استراتژی سرویس ارائه گردیده است. در این مدل رضایت مشتری و محیط صنعت بعنوان عناصر اصلی در تدوین بروز استراتژی سرویس درنظر گرفته شده است.
کلید واژه: مدیریت روابط با مشتریان، خدمت، رضایت مشتری، تدوین استراتژی
نویسنده(گان): آتوسا عباس نژاد
منبع: چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.