ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 7,681
بازدید دیروز: 31,670
بازدید کل: 158,619,399
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 66
کاربران حاضر: 66
تعداد دریافت: 17
تعداد بازدید: 3393
تدوین استراتژی مدیریت روابط با مشتریان در سازمانهای ارائه دهنده خدمت
چکیده:
در دنیای امروز با توجه به تکنولوژیهای جدید مطرح شده برنامه ریزی استراتژیک بلندمدت قابل اجرا نبوده و سازمانها در حال تدوین استراتژی بطور پیوسته و مستمر و اجرای آن در سازمانهای متحول شده و پویا می باشند. از طرفی خدمت دارای ماهیت خاصی است که آنرا از کالا متمایز می کند و دارای قابلیتهای ویژه می باشد . سازمانهای ارائه دهنده خدمت بدلیل ماهیت خدمت دارای ویژگیهایی می باشند که آن را از محصول متمایز می نماید.عامل مهمی که در تدوین استراتژی مدیریت روابط با مشتریان مورد توجه می باشد، شناخت عوامل موثر بر رضایت مشتریان و ارائه پیشنهادات مناسب جهت فروش بیشتر سازمانهای خدماتی می باشد. لذا مدیریت روابط با مشتریان متدولوژی و راهی را که به رضایت مشتری منجر می گردد، فراهم می نماید.در این مقاله، با توجه به نقش مدیریت روابط با مشتریان در سازمانهای خدماتی، مدلی برای جهت گیری استراتژی سرویس ارائه گردیده است. در این مدل رضایت مشتری و محیط صنعت بعنوان عناصر اصلی در تدوین بروز استراتژی سرویس درنظر گرفته شده است.
کلید واژه:
مدیریت روابط با مشتریان، خدمت، رضایت مشتری، تدوین استراتژی
نویسنده(گان):
آتوسا عباس نژاد
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
11
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
265 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved