شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,167
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,508,656
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 122
کاربران حاضر: 122
جاری سازی (پیاده سازی) استراتژی و همسو سازی استراتژیک
چکیده:

سیر شتابان و مستمر تحولات، مرزهای سنتی کسب و کار را دگرگون ساخته است . با پایان قرن بیستم و ورود به قرن جدید، سرعت این تغییرات شدیدتر شده و اکنون بسیاری از سازمان‌ها با نوعی سرگشتگی در چگونگی مقابله با محیط در حال تغییر مواجه شده‌اند. امروزه بیش از هر زمان دیگری، ضرورت دارد تا سازمانها بتوانند با داشتن استراتژی یکپارچه خود را متمایز سازند. مدیران ، همه ساله ، هفته ها و یا حتی ماهها زمان صرف تدوین استراتژی به منظور حفظ مزیت رقابتی سازمان خود می کنند. باید توجه داشت از آنجا که کارکنان نمی توانند به گونه ای شفاف نقش خود را در پیاده سازی استراتژی سازمان درک کنند ، هنگام پیاده سازی استراتژی اغلب بین کارکنان و مدیران گسستگی به وجود می آید؛ بنابراین مدیریت برای اینکه بتواند چگونگی تحقق هدفهای خود را به گونه معینی معرفی کند، لازم است به طور دقیق عملکرد کارکنان خود را به صورت کمی شاخص گذاری و اندازه گیری کند.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: استراتژی یکپارچه، پیاده سازی استراتژی، شاخص گذاری
نویسنده(گان): شبنم کاظمی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 8
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه